Szkoła nowych możliwości. Konkurs dobrych praktyk wykorzystania technologii w nauczaniu.
za kompleksowość rozwiązania przyjętego w placówce podczas pracy zdalnej, będącego przykładem asynchronicznej metody e-learningowej w sytuacji kryzysowej oraz pracy szkoły w trybie hybrydowym
Laptop Lenovo ThinkPad L15 Gen1 ufundowany przez Lenovo Technology B.V. Sp. z o.o.
za inicjatywę aktywizującą społeczność lokalną innowacyjnie wykorzystującą potencjał TIK w dydaktyce oraz budowanie wspólnoty w kontekście wiedzy historycznej na temat regionu
za różnorodność i kompleksowość działań w zakresie stosowania TIK kształtujących kompetencje 4K (Kreatywność, Krytyczne myślenie, Kooperacja, Komunikacja) w procesie dydaktycznym
za różnorodność i kompleksowość działań w zakresie stosowania TIK kształtujących kompetencje 4K (Kreatywność, Krytyczne myślenie, Kooperacja, Komunikacja) w pracy z uczniami ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi (SPE)
Roczny abonament na Platformę MERIDIAN Prime Nauczyciel ufundowany przez Wydawnictwo MERIDIAN Marcin Gąsiorowski
za wyróżniające efekty w pracy z uczniami z wykorzystaniem nabytych podczas szkoleń w projekcie Lekcja:Enter kompetencji oraz za motywację nauczyciela i stosowanie szerokiego zestawu narzędzi oraz metodologii zalecanych podczas szkoleń w projekcie
Lenovo Tablet TAB M10FHD plus ufundowany przez Lenovo Technology B.V. Sp. z o.o.
Zespół Instytutu Spraw Publicznych, który był organizatorem konkursu dobrych praktyk szkolnych serdecznie gratuluje nagrodzonym.
Rewolucja cyfrowa zmienia wszystkie dziedziny życia, w tym także edukację. Przez ostatnie półtora roku m.in. za sprawą pandemii i miesięcy edukacji zdalnej w szkołach pojawiło się wiele pomysłów i konkretnych rozwiązań dotyczących tego, jak wdrażać technologie w edukacji i jak aktywnie angażować uczniów
i uczennice w proces uczenia się przy wsparciu TIK.
Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszych rozwiązań w zakresie wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) w edukacji, przygotowanych przez szkoły biorące udział
w projekcie „Lekcja:Enter”. Ocenie będą podlegały zgłoszenia w dwóch kategoriach:
Udział w konkursie będzie dla szkoły okazją do podzielenia się swoimi osiągnięciami
z innymi uczestnikami projektu “Lekcja:Enter”, a także w szerszym środowisku edukacyjnym. Rozwiązania zebrane w trzech edycjach konkursu posłużą również do stworzenia repozytorium dobrych praktyk.
Aby wziąć udział w konkursie prosimy o wypełnienie prostego formularza zgłoszeniowego dla:
♦ Kategorii I oraz ♦ Kategorii II.
Przed przystąpieniem do konkursu prosimy o zapoznanie się z Regulaminem i Harmonogramem.
W przypadku pojawiających się pytań, można je kierować do Organizatora pod adresem mailowym: konkurs@lekcjaenter.pl
Czytaj Dobre Praktyki
Dobre praktyki