Celem naszego webinarium było pokazanie korzyści, jakie wynikają z udziału szkół w projekcie „Lekcja:Enter”. Zaprezentowaliśmy 10 rekomendacji, powstałych na bazie doświadczeń zebranych ze zrealizowanych dotychczas działań projektowych, pokazujących konkretne kroki prowadzące do wdrożenia „Aktywnej szkoły z TIK”.
(w tym quiz nt. kompetencji kluczowych w aplikacji Kahoot!:16:14 – 24:57)
Konsultantka ds. zarządzania szkołą w projekcie „Lekcja:Enter” i autorka materiałów edukacyjnych składających się na moduł online dla dyrektorów w ww. projekcie, m.in. autorka publikacji „Aktywna szkoła z TIK. Przewodnik i narzędziownik dla dyrektorów szkół”. Dyrektorka Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu. Trenerka, doradca w zakresie planowania i wdrażania procesowego wspomagania szkół i przedszkoli w kształceniu kompetencji kluczowych uczniów, w tym kompetencji cyfrowych. Mentorka w kursach e-learningowych, autorka programów szkoleń i materiałów szkoleniowych dla nauczycieli.
Polecane wpisy
Do tej pory uczniowie utrwalili zasady bezpieczeństwa na drodze dotyczące ruchu pieszego, poznali podstawowe komendy kodowania, dzięki którym zaprogramowali pociąg według znaków drogowych umieszczonych na makiecie. Dzieci utrwalały wiedzę na temat...
Nasza szkoła zmienia się dynamicznie i dostosowuje do realiów obecnej rzeczywistości technologicznej. Jest atrakcyjnym i przyjaznym miejscem, w którym dzieci chętnie przebywają oraz uczą się przez zabawę.
Wykorzystanie Moodle skutecznie pomogło nam przetrwać okres obowiązkowego nauczania zdalnego bez obniżenia poziomu nauczania oraz wciąż pomaga nam w digitalizacji i usprawnieniu procesu dydaktycznego.