W drugiej połowie kwietnia 2020, miesiąc po wprowadzeniu obowiązku edukacji na odległość, zapytaliśmy dyrektorki i dyrektorów szkół o ich doświadczenia związane ze zmianą tradycyjnej formy edukacji na zdalną. W badaniu wzięło udział 646 dyrektorów szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Z czym musieli się zmierzyć? Co było dla nich najtrudniejsze? Skąd szkoły otrzymały pomoc?
Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią raportu poniżej:
Polecane wpisy
Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium pt. „Niebieski pasek. Jak rozwijać kompetencje cyfrowe uczniów i uczennic?” z 14.09.2023 r.
Open Board, Jamboard, Whiteboard.fi to przykłady wirtualnych tablic, które mogą być wykorzystywane przez nauczycieli podczas edukacji zdalnej i stacjonarnej.
Webquest to aktywizująca metoda o długiej tradycji, oparta na zasobach cyfrowych. Webquest w wolnym tłumaczeniu to “Wyprawa po wiedzę”.