W drugiej połowie kwietnia 2020, miesiąc po wprowadzeniu obowiązku edukacji na odległość, zapytaliśmy dyrektorki i dyrektorów szkół o ich doświadczenia związane ze zmianą tradycyjnej formy edukacji na zdalną. W badaniu wzięło udział 646 dyrektorów szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Z czym musieli się zmierzyć? Co było dla nich najtrudniejsze? Skąd szkoły otrzymały pomoc?
Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią raportu poniżej:
Polecane wpisy
Nasza szkoła zmienia się dynamicznie i dostosowuje do realiów obecnej rzeczywistości technologicznej. Jest atrakcyjnym i przyjaznym miejscem, w którym dzieci chętnie przebywają oraz uczą się przez zabawę.
Wykorzystanie Moodle skutecznie pomogło nam przetrwać okres obowiązkowego nauczania zdalnego bez obniżenia poziomu nauczania oraz wciąż pomaga nam w digitalizacji i usprawnieniu procesu dydaktycznego.
TIK to dla nas szereg możliwości poznania nowych narzędzi współpracy międzynarodowej, lepsze współdziałanie nauczycieli i nauczycielek, wspólne usprawnianie procesu dydaktycznego, znajdowanie nowych rozwiązań i podążanie za nowoczesnym, aktywizującym...