Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badań uczniów i uczennic ze szkół biorących udział w projekcie "Lekcja:Enter".
Badanie zostało przeprowadzone na próbie w 120 losowo wybranych oddziałach klasowych, na próbie 1890 osób, w maju i w czerwcu 2022r.
Prezentacja - pobierz
Polecane wpisy
Do tej pory uczniowie utrwalili zasady bezpieczeństwa na drodze dotyczące ruchu pieszego, poznali podstawowe komendy kodowania, dzięki którym zaprogramowali pociąg według znaków drogowych umieszczonych na makiecie. Dzieci utrwalały wiedzę na temat...
Nasza szkoła zmienia się dynamicznie i dostosowuje do realiów obecnej rzeczywistości technologicznej. Jest atrakcyjnym i przyjaznym miejscem, w którym dzieci chętnie przebywają oraz uczą się przez zabawę.
Wykorzystanie Moodle skutecznie pomogło nam przetrwać okres obowiązkowego nauczania zdalnego bez obniżenia poziomu nauczania oraz wciąż pomaga nam w digitalizacji i usprawnieniu procesu dydaktycznego.