Projekt zakończony. Realizowany był w latach 2019-2023. Dziękujemy za udział.
Logo
Dostosuj
Projekt zakończony. Realizowany był w latach 2019-2023. Dziękujemy za udział.
Pomiń nawigację
Baza wiedzy

Jak wspierać nauczycieli we włączaniu TIK do aktywizujących metod pracy? - nagranie webinarium z 29.05.2023

metody aktywizujące
tik w edukacji
tik w szkole
webinarium
wsparcie
baza wiedzy
udostępnij:
Kopiuj linkSkopiuj link

Zapraszamy dyrektorów szkół do obejrzenia nagrania webinarium „Jak wspierać nauczycieli we włączaniu TIK do aktywizujących metod pracy?”, które odbyło  się 29.05.2023 r. dla uczestników projektu „Lekcja:Enter”. Z uczestnikami spotkała się Dorota Pintal, konsultantka merytoryczna projektu ds. przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (szkoły podstawowe) i zarządzania szkołą w projekcie „Lekcja:Enter” i autorka materiałów edukacyjnych składających się na tzw. moduł online dla dyrektorów w ww. projekcie.

 

W trakcie webinarium nasza ekspertka opowiedziała o nadzorze pedagogicznym jako narzędziu wspierającym nauczycieli we włączaniu TIK do aktywizujących metod pracy (formy, organizacja, jak przezwyciężać trudności z nim związane) a także o metodach takich jak obserwacje lekcji, obserwacje koleżeńskie, spacer obserwacyjny, lekcje otwarte itp. Porozmawialiśmy także o tym, od czego zacząć wykorzystywanie nadzoru w kontekście TIK.

 

Nagranie trwa ok 58 minut.

Prezentacja wyświetlona podczas webinarium – plik do pobrania

 

Więcej o ekspertce:

Dorota Pintal - konsultantka merytoryczna ds. przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (klasy 4-8 szkoły podstawowej) oraz ds. zarządzania szkołą w projekcie „Lekcja:Enter” i autorka materiałów edukacyjnych składających się na moduł online dla dyrektorów w ww. projekcie, m.in. autorka publikacji „Aktywna szkoła z TIK. Przewodnik i narzędziownik dla dyrektorów szkół”. Dyrektorka Szkoły Podstawowej Nr 10  z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu. Trenerka, doradca w zakresie planowania i wdrażania procesowego wspomagania szkół  i przedszkoli w kształceniu kompetencji kluczowych uczniów,  w tym kompetencji cyfrowych. Mentorka w kursach  e-learningowych, autorka programów szkoleń i materiałów szkoleniowych dla nauczycieli.