Projekt zakończony. Realizowany był w latach 2019-2023. Dziękujemy za udział.
Logo
Dostosuj
Projekt zakończony. Realizowany był w latach 2019-2023. Dziękujemy za udział.
Pomiń nawigację
Baza wiedzy

Jak obserwować lekcje wykorzystujące TIK i je omawiać z nauczycielami? Proste wskazówki dla dyrektorów do realizacji w ramach nadzoru pedagogicznego – nagranie webinarium z 15.02.2023 r.

dyrektor
dyrektorzy
lekcje obserwowane
nadzór pedagogoczny
webinarium
baza wiedzy
udostępnij:
Kopiuj linkSkopiuj link

Zapraszamy dyrektorów szkół do obejrzenia nagrania webinarium pt. „Jak obserwować lekcje wykorzystujące TIK i je omawiać z nauczycielami? Proste wskazówki dla dyrektorów do realizacji w ramach nadzoru pedagogicznego”, które odbyło się 15.02.2023 r. w ramach projektu „Lekcja:Enter”.

 

Z uczestnikami spotkała się Dorota Pintal, konsultantka merytoryczna projektu ds. przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (szkoły podstawowe) i zarządzania szkołą w projekcie „Lekcja:Enter” i autorka materiałów edukacyjnych składających się na tzw. moduł online dla dyrektorów w ww. projekcie.

 

Celem webinarium było wsparcie dyrektorów szkół biorących udział w projekcie „Lekcja:Enter” w prowadzeniu obserwacji lekcji wykorzystujących TIK. Zostały zaprezentowane rozwiązania, które dyrektor/dyrektorka szkoły może zastosować we wdrażaniu zmiany, jaką jest wprowadzenie planu „Aktywna lekcja z TIK” w połączeniu z prowadzonym nadzorem pedagogicznym. Poruszono także kwestię obserwacji  koleżeńskiej jako alternatywy  do działań prowadzonych przez dyrektora /dyrektorkę.

 

Nagranie trwa około 1 godziny i 11 minut.

Prezentacja - plik do pobrania

 

Więcej o ekspertce:

Konsultantka merytoryczna ds. przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (klasy 4-8 szkoły podstawowej) oraz ds. zarządzania szkołą w projekcie „Lekcja:Enter” i autorka materiałów edukacyjnych składających się na moduł online dla dyrektorów w ww. projekcie, m.in. autorka publikacji „Aktywna szkoła z TIK. Przewodnik
i narzędziownik dla dyrektorów szkół”. Dyrektorka Szkoły Podstawowej Nr 10  z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu. Trenerka, doradca w zakresie planowania i wdrażania procesowego wspomagania szkół 
i przedszkoli w kształceniu kompetencji kluczowych uczniów,  w tym kompetencji cyfrowych. Mentorka
w kursach  e-learningowych, autorka programów szkoleń i materiałów szkoleniowych dla nauczycieli.