Projekt zakończony. Realizowany był w latach 2019-2023. Dziękujemy za udział.
Logo
Dostosuj
Projekt zakończony. Realizowany był w latach 2019-2023. Dziękujemy za udział.
Pomiń nawigację
Baza wiedzy

Edukacja zdalna a edukacja hybrydowa: jak je organizować w szkole, w tym w świetle przepisów prawa? Nagranie webinarium z 28.09.2023 r.

dyrektorzy
materiały
nowoczesna szkoła
nowoczesne technologie
tik w edukacji
tik w szkole
baza wiedzy
udostępnij:
Kopiuj linkSkopiuj link

Zapraszamy dyrektorów szkół, a także zainteresowanych nauczycieli uczestniczących w szkoleniach w ramach projektu „Lekcja:Enter” do obejrzenia nagrania webinarium Edukacja zdalna a edukacja hybrydowa: jak je organizować w szkole, w tym w świetle przepisów prawa?”, które odbyło się 28.09.2023 r.  

 

Z uczestnikami webinarium spotkała się Dorota Pintal, konsultantka merytoryczna projektu ds. przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (szkoły podstawowe) i zarządzania szkołą w projekcie „Lekcja:Enter” oraz autorka materiałów edukacyjnych składających się na tzw. moduł online dla dyrektorów w ww. projekcie.

W trakcie webinarium nasza ekspertka:

  • przypomniała przepisy prawa o edukacji zdalnej,
  • przedstawiła przykładowe rozwiązania dotyczące organizacji edukacji z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość,
  • omówiła przykładowe zapisy statutu szkoły dotyczące edukacji zdalnej,
  • podała przykłady wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość w codziennej praktyce szkolnej, w tym w edukacji hybrydowej.

 

Więcej o ekspertce:

Dorota Pintal - konsultantka merytoryczna ds. przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (klasy 4-8 szkoły podstawowej) oraz ds. zarządzania szkołą w projekcie „Lekcja:Enter” i autorka materiałów edukacyjnych składających się na moduł online dla dyrektorów w ww. projekcie, m.in. autorka publikacji „Aktywna szkoła z TIK. Przewodnik i narzędziownik dla dyrektorów szkół”. Dyrektorka Szkoły Podstawowej Nr 10  z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu. Trenerka, doradca w zakresie planowania i wdrażania procesowego wspomagania szkół  i przedszkoli w kształceniu kompetencji kluczowych uczniów,  w tym kompetencji cyfrowych. Mentorka w kursach  e-learningowych, autorka programów szkoleń i materiałów szkoleniowych dla nauczycieli.

 

Zapraszamy do obejrzenia nagrania:

Nagranie trwa ponad godzinę. Dla ułatwienia podajemy, kiedy trwają poszczególne części webinarium:

  • 00:00:00 – 00:04:25 – Wprowadzenie
  • 00:04:26 – 00:18:02 – Część 1. Przepisy prawa o edukacji zdalnej.
  • 00:18:03 – 00:35:55 – Część 2. Organizacja edukacji z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
  • 00:35:56 – 00:47:15 – Część 3. Przykładowe zapisy w statucie szkoły dotyczące edukacji zdalnej.
  • 00:47:16 – 00:58:56 – Część 4. Wykorzystanie metod i technik kształcenia na odległość w codziennej praktyce szkolnej.
  • 00:58:57- 01:03:06 – Podsumowanie i zakończenie

 

Prezentacja wyświetlona podczas webinarium – pobierz

Przykładowe zapisy do statutu szkoły dotyczące edukacji zdalnej – pobierz